Tekst pochodzi ze strony: http://www.wiescgminna.chmielnik.pl

Wieść Gmina Chmielnik

 Wieść Gminna 1/2010



Stulecie szkolnictwa w BÅ‚Ä™dowej TyczyÅ„skiej 


Tak ważne dla szkoÅ‚y i miejscowoÅ›ci Å›wiÄ™to jakim jest stulecie szkolnictwa, zawsze jest okazjÄ… do osobistych refleksji, do wspomnieÅ„ czy do odÅ›wieżenia zapomnianych przyjaźni. JesteÅ›my dumni, że SzkoÅ‚a Podstawowa w BÅ‚Ä™dowej TyczyÅ„skiej przetrwaÅ‚a tyle dziejowych burz, wychowaÅ‚a i wyksztaÅ‚ciÅ‚a wielu mÄ…drych i wspaniaÅ‚ych ludzi. Na przestrzeni tych 100 lat nasza szkoÅ‚a staÅ‚a siÄ™ centrum kulturalnym, wspólnotowym Å‚Ä…czÄ…cym absolwentów i mieszkaÅ„ców BÅ‚Ä™dowej TyczyÅ„skiej. Obchody 100 – letniej rocznicy szkoÅ‚y staÅ‚y siÄ™ doskonaÅ‚Ä… okazjÄ… do promocji szkoÅ‚y w Å›rodowisku, pomagajÄ… zrozumieć jej posÅ‚annictwo i znaczenie w ksztaÅ‚ceniu i wychowaniu uczniów.

Społeczny Komitet Organizacji Stulecia Szkoły w Błędowej Tyczyńskiej dziękuje wszystkim, którzy zaangażowali się w organizację tej ważnej dla nas wszystkich uroczystości. Przede wszystkim pragniemy wyrazić wdzięczność za udostępnienie osobistych pamiątek, zdjęć, spisanie wspomnień, wsparcie finansowe, poświęcony czas i siły.

Przedsięwzięcie to, (między innymi wydanie publikacji, folderów oraz innych pamiątek związanych ze stuleciem, oprawa uroczystości, tablica pamiątkowa) wymaga wielu nakładów i dlatego zwracamy się do wszystkich związanych z tą miejscowością i szkołą oraz innych ludzi dobrego serca o dokonywanie wpłat na konto Rady Rodziców:

BS Tyczyn oddział Chmielnik nr rachunku 47 9164 1018 2002 2000 1268 0001.


DZIĘKUJEMY!

 

Wszystkie informacje zwiÄ…zane z przygotowaniami, planowanej na dzieÅ„ 27 czerwca 2010 r. uroczystoÅ›ci, można uzyskać kontaktujÄ…c siÄ™ ze szkoÅ‚Ä…: tel./fax 17-22-96-616 email: spblend@intertele.pl, www.spbledowa.ostnet.pl. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamujÄ…cymi. W przeglÄ…darce musi być wÅ‚Ä…czona obsÅ‚uga JavaScript, żeby go zobaczyć lub osobiÅ›cie, od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku w godzinach 800 – 1500.

 

Komitet Organizacyjny